Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 27
  1. #11
    Member Summer Daisy's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nottingham
    Posts
    159
    Can't wait to meet people! Well done to everyone who made their grades.

    The night before we got them, I had someone from the college management team phone me up and ask if I minded the BBC South Today television crew film me open my results... Eventually I agreed, and so the group of us being filmed got to open our results a little earlier with the BBC cameras and the local newspaper watching.

    I went on the Gazette website, and on the front page I found this picture:
    http://images.newsquest.co.uk/image....0092&type=full
    I think they captured my shock quite well!! Haha.
    Nottingham Medic Fresher 2008!


    twitter.com/summerdaisy



  2. #12
    Member Tyraell's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    225
    Quote Originally Posted by Summer Daisy View Post
    3 As

    Notts here I come!!! Cripps here I come!!! Woooooooooooooooo
    Feeling reallllly happy right now!!!!

    Hope everyone else got the required

    loves!
    I should've guessed you'd be straight on here.

    Btw... CONGRATULATIONS - and to everyone else who met the grades too.

    I still can't believe you let them film you. Obviously you have no will-power.
    This is a signature... honest.

  3. #13
    Member Summer Daisy's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nottingham
    Posts
    159
    Quote Originally Posted by Tyraell View Post
    I should've guessed you'd be straight on here.

    Btw... CONGRATULATIONS - and to everyone else who met the grades too.

    I still can't believe you let them film you. Obviously you have no will-power.
    haha yes. Congratulations to you too

    I wasn't keen on the filming idea, so you're right, I can't say no. They kinda told me I had my grades before I even opened the envelope. Me and Jordan were so on edge and the staff were like "Ermmm, do you really think we'd let them film you if it didn't go OK....." Though the A in Maths was a shock.
    Nottingham Medic Fresher 2008!


    twitter.com/summerdaisy

  4. #14
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    32
    Great "shock picture"! Brilliant!

    AAA! I'm in! Yay! Well done guys!

  5. #15
    Member Summer Daisy's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nottingham
    Posts
    159
    Got my "Welcome to Nottingham Medical School" pack today! Eeee, excited!

    Medic Freshers Ball!! Hmm, what to wear... Lol.

    Vaccinations, boooo.

    I need to get a next year diary insert for my organizer ... Isn't it crazy how until Thurs we didn't know for certain what we were doing, and all of a sudden, the rest of our lives are suddenly there! Not only that but things like balls and socials and hep B dates!!

    I'm in a pretty excitable mood right now haha!

    loves
    Nottingham Medic Fresher 2008!


    twitter.com/summerdaisy

  6. #16
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    8

    Wink

    Quote Originally Posted by Summer Daisy View Post
    Got my "Welcome to Nottingham Medical School" pack today! Eeee, excited!

    Medic Freshers Ball!! Hmm, what to wear... Lol.

    Vaccinations, boooo.

    I need to get a next year diary insert for my organizer ... Isn't it crazy how until Thurs we didn't know for certain what we were doing, and all of a sudden, the rest of our lives are suddenly there! Not only that but things like balls and socials and hep B dates!!

    I'm in a pretty excitable mood right now haha!

    loves
    Well done everyone, the waiting is over! congrats to you all. Look forward to meeting you all on the first day in September, we've got some really exciting events planned for you this year!

    I was just going to ask if you had recieved your fresher's pack yet but it appears you have! Hope you've taken a good read of MedSoc's Bedpans and Dipsticks booklet

    Any questions about anything (academic and social related!!!) feel free to shout, happy to help. If i can give one word of advice, if you've recieved that long long long list of 'essential books' in your pack, DO NOT buy any until you get here!

  7. #17
    Senior Member Gizmo says -'s Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Currently jus below ya nose, macca (hehehe.... ;) )
    Posts
    11,032
    yeah! go to posh crapps!
    Last edited by Gizmo says -; 18-08-2008 at 06:12 PM.
    "...reminds me of childhood memories,
    when
    Everything was as bright as the bluest skies.."


    http://www.youtube.com/watch?v=6dqVDQ-lF4Q

  8. #18
    Member Summer Daisy's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nottingham
    Posts
    159
    Quote Originally Posted by sheenaraja View Post
    I was just going to ask if you had recieved your fresher's pack yet but it appears you have! Hope you've taken a good read of MedSoc's Bedpans and Dipsticks booklet

    Any questions about anything (academic and social related!!!) feel free to shout, happy to help. If i can give one word of advice, if you've recieved that long long long list of 'essential books' in your pack, DO NOT buy any until you get here!
    Ahhh, hello there! You must be "Gen Sec" and miss organiser! haha! Yes I enjoyed Bedpans and Dipsticks Made me even more excited to get to uni!

    Thanks for the advice -- I won't bother getting the recommended Kumar and Clark just yet then! (That's the only recommendation so far!)
    Nottingham Medic Fresher 2008!


    twitter.com/summerdaisy

  9. #19
    Junior Member
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    8
    Quote Originally Posted by Summer Daisy View Post
    Ahhh, hello there! You must be "Gen Sec" and miss organiser! haha! Yes I enjoyed Bedpans and Dipsticks Made me even more excited to get to uni!

    Thanks for the advice -- I won't bother getting the recommended Kumar and Clark just yet then! (That's the only recommendation so far!)
    haha yep that would be me (although i would like to point out, I'm not half as keen as I was made out to be in that paragraph!! hehe) glad you enjoyed Bedpans has it sunk in yet that you're coming, or are you still on a high!?

    yeh definately don't be worried about books yet, i can pretty much guarantee you all won't touch your work for a while anyway there are loads of second hand book sales throughout the year, and most of the books you'll find in the library anyway! if you're lucky, your Medic Parent (who I will assign you to when you get here!) might give you there books for free/cheap....

    oooh just remembered another word advice - bring any fancy dress items you have lying around at home!

  10. #20
    Junior Member
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Lancs, UK
    Posts
    37
    Tht pic definitly showed ure shock well!!
    I'm not sure it's quite sunk in yet tht i'm off to uni, at Notts 4 med!
    But bedpans n dipsticks was great and helped to continue my high! We've not received a booklist apparently this will be on NLE? or something. the only recommendation as summmerdaisy said is kumar n clark clinical med. i'm tempted to buy it tho! Unfortunately hurricanes seem to be attacking cuba which is were I’m off 2 2morro, so if I’m still alive I’ll see u wen I get back. How formal is the medics freshers ball btw, is it a dinner suits job or can we come a bit more casual than tht.
    Notts Medic Fresher 2008

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Similar Threads

  1. how's everyone so far??
    By hantoosa in forum GAMSAT
    Replies: 16
    Last Post: 31-12-2005, 12:02 AM
  2. 1st years, how's it going?
    By Sipadan in forum Warwick Medical School
    Replies: 10
    Last Post: 04-10-2005, 10:09 PM
  3. So how's everyone feeling???
    By concordiauk in forum Durham Medical School
    Replies: 2
    Last Post: 29-09-2005, 01:18 AM
  4. hows it going
    By Angel M in forum Keele University Medical School
    Replies: 47
    Last Post: 12-06-2005, 01:14 AM
  5. Hows everyone feeling...
    By Amy_beth in forum Leicester Medical School
    Replies: 6
    Last Post: 28-05-2005, 05:11 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Content Relevant URLs by vBSEO 3.5.2